Let's share yur kind words here... (" _ ")

Wednesday, April 15, 2009

Kembali ke sini..

Back to UKM
Oleh : Nawal bt Abd Kadir

I'm back. Alhamdulillah saya selamat tiba di UKM pagi tadi setelah menaiki fav bus iaitu Sri Maju lewat jam 10.15 semalam. Hari ini saya kembali meneruskan kerja-kerja yang belum selesai di perbukitan ilmu ini. 5 hari berada di rumah seolah-olah tidak terasa kerana sibuk menyerap udara rumah serta seisi penduduknya..benar kata orang...bahagia itu bermula dari rumah. hehe..

Kini, saya sibuk menghabiskan kerja-kerja akhir yang belum dihantar sebelum final exam bermula. Dikesempatan ini ingin saya ucapkan "terima kasih" kepada sahabat saya MUSfirah bt Kader diatas kesudian membantu saya dalam final touch untuk subjek Kajian Teks Arab dalam Pendidikan. Moga Allah merahmatimu.

Esok, di Fakulti akan ada taklimat untuk praktikal. dan esok adalah tariknya untuk submit proposal dan KTADP..Semoga semua terus bersemangat menyiapkan nota-nota dan kerja-kerja yang belum siap..

Mus dan bangunan parlimen Msia..hihi

No comments: