Let's share yur kind words here... (" _ ")

Friday, July 17, 2009

Tak kusangka..

Sepantas itu ia berlalu..
Oleh : Nawal-sensei

Salam semua..lama tak menulis di sini.. sedar tak sedar..perasan tak perasan.. keributan..kekalutan..keresahan..yang melanda semasa hari2 awal menjalani praktikal sudah berlalu. Berlalu pula dengan penuh rasa sedih dan sayu. Sedih meninggalkan adik2 pelajar yang semakin rapat dengan saya, sayu mengenangkan mereka yang memerlukan teman berbicara, sedih meninggalkan mereka yang baik dan kasih pada guru. Terlalu perit pula perpisahan yang perlu dilalui kali ini kerana perpisahan kali ini tidak menjanjikan pertemuan. Namun, penyusunan Allah siapa yang tahu bukan?

Sungguh. Saya amat terkesan dengan perpisahan ini. Akan saya hadapi dengan tabah dan doa agar anak murid saya dapat terus mendalami agama islam dengan baik.

Wahai pelajar2ku Tingkatan 2K5,2K6,2K7,2K8 dan 4S1, 4S2,4S3,4S4,4A1.. andai kalian terbaca entri ini..ketahuilah bahawa ustzh amat mengasihi kalian...fillah..
dan kepada semua warga SMKRM...saya tidak menyesal pernah menjadi sebahagian daripada anda...

Arigato!

1 comment:

Unknown said...

salam..

hi kak..sihat?dah lama xjmpa kan..stiap kali masuk surau,sedih mengenangkannya..tp apa blh buat..akak trpksa pergi juga utk menyambung pengajian..
hurm..
akak jg diri baik2..sy rindu akak..
salam