Let's share yur kind words here... (" _ ")

Sunday, September 11, 2011

My first ever Carbonara Bowties

Spagetti Carbonara ala UA
Oleh : Nawalkmn

Assalamualaikum wrht.

Sedikit perkongsian hari ini berkenaan dengan makanan. Heee....
Buat pertama kalinya dalam hidup saya, saya telah berjaya memasak Makaroni (Bowties) Carbonara.

Saya mencuba  hidangan ini kepada para pelajar yang datang berkunjung ke rumah. Alhamdulillah. Licin sudah semuanya.

 Rupanya tak cantik sangat,kan?

Inilah dia my first ever Bowties Carbonara

Saya juga sempat memasak Spagetti ala UA saya tulah sebab yang carbonara tu sekadar percubaan sahaja.

Fettucini

Kuahnya cair sket kali ni.. tp budak2 kata ok...

"Tinggalkan utk zah sket..." kata saya..

Alhamdulillah. Hari ini saya berjaya memasak resepi baru sebab saya ni jenis suka hentam je bila masak, saya suka bila pelajar datang sebab ada tukang habiskan. Sedap ke tak sedap ke diorang makan je... Kadang-kadang siap tapau balik rumah lagi... (sape makan cili tu terasa laa pedasnya) ye tak?

So, sape2 ada resepi best atau lain sket utk spagetti or makaroni or apa2 lah, bleh laa share2 ye..
Sharing is caring,..kan?

Wallahualam

No comments: