Let's share yur kind words here... (" _ ")

Thursday, September 22, 2011

Pelajar saya menang lagi.



Pertandingan Kaunselor Muda (talk-show) 
Peringkat Daerah Hulu Selangor
Slide show dan video : Cik Nawal bt Abd Kadir
Penyampai : Muhammad Dinnie Asyraf b. Salim

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. 

Hari ini saya ingin berkongsi rasa gembira dan bahagia yang singgah di hati saya apabila pelajar saya sekali lagi telah menjadi JOHAN dalam pertandingan yang saya sebutkan di atas. Sebenarnya saya sangat risau kerana saya bertanggungjawab ke atas slide, pemilihan isi, pemilihan gambar dan penyediaan video dalam proses menyiapkan slide. Saya tidak putus-putus berdoa supaya semuanya berjalan dengan lancar.

Allah izin, pelajar saya memberitahu video ini tersangkut -sangkut semasa presentation berikutan masalah teknikal pada pc yang digunakan ketika bertanding. Saat itu saya hanya berserah sahaja pada Allah. Namun, dengan kelebihan yang dimiliki oleh pelajar saya, maka dengan izin Allah beliau dapat membentangkan slide saya dengan baik. Kepetahan dan ketrampilan yang dimilikinya berjaya memikat hati juri. Alhamdulillah.

Lantas saya kongsikan sedikit selingan video yang memperkatakan tentang definisi remaja menurut pandangan remaja di sekolah saya.

Sekalung Penghargaan dan Terima Kasih kepada pelajar-pelajar saya iaitu :-

Muhammad Dinnie Asyraf

sebagai Johan Pertandingan 'Kaunselor Muda'

Muhammad Afiq Ikhwan 
Syafiq Zakwan
Muhammad Sabri

yang bertindak sebagai camera-man dan membantu daripada aspek teknikal...

Farah Nabilla
Nur Erlisa
Eliya Natasha
Hakimi
Syafiq Jamuri
Syahir Naqwan
Fairuz Auni
Nuraliffa Zairen
Amelia

yang telah sudi ditemu ramah dan memberikan kerjasama yang baik semasa video dirakamkan. Jom kita saksikan sedikit sebanyak wajah-wajah mereka.



Moga kita boleh kerjasama lagi pada masa akan datang....

Wallahualam

No comments: