Let's share yur kind words here... (" _ ")

Friday, June 5, 2009

Apabila semuanya tidak sihat....

Semuanya tidak sihat
Oleh : Nawal ABd Kadir

Allah sayangkan kita. Allah nak ampunkan dosa kita.Ini kata-kata abah yang sedikit sebanyak menyejukkan hati orang yang sedang sabar menanggung sakit. Allah izin, selepas kenduri Munirah pada 4.6.2009, saya telah jatuh demam setelah tidak pernah demam semenjak tingkatan 6. Saya dengan batuk, sakit dada, sengal seluruh badan.. berusaha melawan sakit, namun tidak berdaya juga..Maka, saya berehat dengan harapan saya akan sembuh dalam masa terdekat...

Nailah pula telah demam, asma dan batuk semenjak hari Selasa lagi.Sudah 3 kali berjumpa doktor dan dikenakan gas. Abdullah Yaasir juga demam panas. Abah juga telah demam panas. Ummi yang tidak sihat terpaksa melawan sakitnya kerana anak-anak tidak sihat. Alhamdulillah Nuha dan Muaz tidak sakit seperti kami. Mereka dapat membantu sedikit sebanyak seperti mengambil air dan ubat, picit kepala dan lain-lain. Nampaknya semua orang dewasa dalam rumah ini telah terkena demam. Maka, saya tidak sempat mengupdate gambar walimah munirah..nantikan setelah saya sihat ya! Minta kalian tolong doakan kami sekeluarga...

2 comments:

little doctor said...

siannya ustazah, syafakallah.
nanti ustazah jgn lupa buh gambar munirah tau, ana xleh gi lagi. iskisk.sedihnye....

ummu said...

assalamualaikum,salam ziarah...insyaAllah,sakit kan tanda Allahs ayang kat kita?sebab tu diberinya kita sakit suapaya kita ingat kat Allah dan merayu padaNya selalu