Let's share yur kind words here... (" _ ")

Friday, June 12, 2009

Berita Ammar di Metro

Luah hasrat tunai umrah
Oleh Zulfa Mohamad
zulfa@hmetro.com.my


KEPALA BATAS: “Dia bercakap dengan semua adiknya serta isteri saya yang berada dalam kereta. Dia bertanya khabar kerana sudah lama kami tidak berjumpa.

“Tapi saya agak terkilan kerana tidak sempat bercakap dengannya kerana sedang memandu,” kata Zulkifli Ismail, 47, bapa kepada Muhammad ‘Ammar Zulkifli, 21, pelajar Malaysia di Universiti Kaherah, Mesir, yang meninggal dunia selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Mesir, kelmarin.

Beliau berkata, menerusi panggilan terakhir itu, anaknya turut menyuarakan hasrat untuk mengerjakan umrah pada Ramadan ini, namun tidak kesampaian apabila dia maut dalam kemalangan itu selepas kereta dinaiki bersama empat rakannya terbabas sebelum merempuh pembahagi jalan sewaktu pulang dari Ain Sokhna bagi meninjau lokasi untuk program Rehlah Gen6 pada 28 Jun depan.

‘Amar, pelajar perubatan tahun tiga dari Taman Bertam Indah, Kepala Batas, dekat sini, terbabit dalam kemalangan bersama empat rakannya sewaktu pulang dari Ain Sokhna, selepas waktu Maghrib, kelmarin (waktu Mesir).

No comments: