Let's share yur kind words here... (" _ ")

Saturday, June 18, 2011

Kelas Kemahiran Al-Qur'an

Jendela Baru.
Oleh : Nawal_zah

Mulai 14 Jun 2011 yang lalu,saya telah diarahkan oleh pihak pentadbir untuk membuka sebuah kelas sepertimana yang termaktub dalam pekeliling Sekolah Menengah Agama dan Sekolah yang memiliki Kelas Aliran Agama (KAA).Kelas itu dinamakan Kelas Kemahiran Al-Qur'an.  Saya akan mengajar Tingkatan 1KAA di luar jadual waktu iaitu setiap hari Isnin dan Selasa jam 2.45-3.45pm. Antara bidang yang akan dipelajari oleh pelajar ialah Ulum al-Quran,Qiraat,Hafazan, Tarannum dan Tajwid.

Mudah-mudahan saya dapat melaksanakan amanah yang berat ini dengan baik.

Justeru demi memenuhi tuntutan kerja saya yang bertambah, saya akan digugurkan daripada mengajar 2 kelas bagi subjek Amali Solat. Kelas yang terlibat ialah kelas 2 Khawarizmi dan 1 Muzik.  Selamat tinggal pelajarku...

Coret pelajarku di white board..(niat nak mengusik laa tuh)

2 comments:

Qawiem Khairi said...

wah! sayang sungguh anak murid knawal ni,
ustazah yg berjiwa adik2,
mestilah disayangi semua. (",)
yadak?

spijpnperlis@gmail.com said...

>> Pelaut Rabbani,

wah,..first time dgr statement itu.
'ustazah berjiwa adik-adik' ?? benarkah?

Em..entahlah, yg k.nwl tahu k.nwl sentiasa kasih pd mrk...