Let's share yur kind words here... (" _ ")

Saturday, June 11, 2011

Lama tak buat kerja ni...

Assalamualaikum wrht.

Hanya ingin berkongsi gambar-gambar saya membantu membuat Kulit Buku Skrap Sains adik saya. Moga pertolongan yang sedikit ini diredhai Nya...

Lama sudah saya tidak bermain dengan gunting,gam,water colour,dan kertas warna yang 
menjadi kegemaran saya !


Dah siap...tp macam comot,kan? Maklumlaa disiapkan dalam
masa sejam sahaja...

Seronok juga dapat buat kerja-kerja ni...

Siap dilaminate....

Pesanan untuk adik-adikku : Hidup ini sentiasa perlu diliputi dengan USAHA kerana tanpa USAHA dan IKHTIAR untuk menjadi yang terbaik dalam hidup, mencapai redha Allah,..kita tidak layak
dikatakan manusia lagi...Yang penting, Doa Usaha Ikhtiar da Tawakkal harus digerakkan untuk
mencapai kejayaan dalam hidup di dunia dan akhirat..

Ingatlah kakak dalam doa kalian....

4 comments:

[ n_akn ] said...

geram ngat aih ngn speed arrow..belagak tamo binding kan benda ni sbb dia kata kta dah laminate..p kedai lain, boleh pulak laminate..tamo p dah ar kedai S.E. tuh..ish3..

~ Pelaut Rabbani ~ said...

salam alaik,

wah2. serius kreatif dan cantik,
ada idea yg mengagumkan.
mcm x caya. (",)

buat knailah di atas,
haha.. sabar2. tenangkan diri. ^^

ummu_ammar said...

>> Ne'ah,,

tulaa kak heran pasai pa dia kata tak bleh sbb slalu ok ja...
Allah bg sedikit halangan nak tgk kita sabaq ka dak...(",)

>> Pelaut Rabbani,,

wslm...thanx..kreatif dan cantik itu dikembalikan kepada Yang Esa,..

Ilham dtg ats niat membantu adik2..hehe..

[ n_akn ] said...

Qawiem :: Baik2..tgh sabar la ni..hehe..

Kak: huhu..agak ketensionan sket sbb semalam seharian gastrik..tu yg tension tu..pi mai pi mai ngn nuha sana sini..hek3...