Let's share yur kind words here... (" _ ")

Friday, October 14, 2011

October's Cakes

Kek tanda ingatan ?
Oleh : nawalsensei

Assalamualaikum wrht.

Sekadar berkongsi pengalaman terbaru saya sepanjang dikurniakan nafas 25 tahun ini oleh Allah swt. Tahun ini saya terasa dihargai dengan ingatan para pelajar saya yang tidak jemu memberi sokongan dan semangat kepada saya. Mungkinkah kek-kek ini adalah terjemahan perasaan menghargai daripada seorang pelajar kepada gurunya?  Apa pun maksud,tujuan dan harapan mereka, saya tetap menghargai setiap daripada anda yang hadir dalam hidup saya sebagai seorang guru.

Wahai pelajarku 4 Akaun, 1 Battani, 1 Khindi, 1 Biruni, dan anda yg bergelar pelajar kepadaku,...

 Ingat pesanan ini, samada ada kalian beri hadiah, tak beri hadiah, beri kek, buat kejutan, tak buat apa-apa, ustazah tetap kasih kan kalian  asalkan kalian menjadi seorang pelajar yang baik, anak yang soleh/solehah, sentiasa menjaga hubungan kalian dengan Allah, ibu bapa, guru-guru, rakan dan orang lain...itu sudah cukup menggembirakan ustazah.. 

Terima Kasih kerana sentiasa berusaha menceriakan diriku ... Moga Allah kasih kalian. Ustazah abadikan kek-kek ini disini untuk dikenang sepanjang hayat... Lihatlah dunia, betapa baiknya para pelajarku ini... Doakan mereka terus membesar dengan hati yang lebih baik dan bersih !!


Surprise Cake daripada 4 Akaun. 
Kek Aiskrim Coklat


Kek daripada 1 Biruni..(^_^)
Kek Coklat 


Kek hasil home-made Khairunnisa  4 Akaun
( tarikh ktorang sama)
Red Velvet Cake...yummy


Ising Cake from 1 Battani


Choc Moist Cake from 1 Battani Gurls
Air tangan Syahirah (Abby)
Sedap !


Role Cake also from 1 Battani..

Alhamdulillah. Terlalu banyak makan kek tak bagus untuk kesihatan, kan? hihi... Let's aerobik !! 
Terima Kasih kerana sudi membaca...~smile~

2 comments:

Anonymous said...

bestnya jadi cikgu... saya punya birthday ucap pun xdapat :(

dr wana

spijpnperlis@gmail.com said...

Dr wana,

Alhamdulillah,... Dr msti byk berjasa pada msyarakat kan? insya Allah, what u give,u'll get back...