Let's share yur kind words here... (" _ ")

Monday, January 5, 2009

REUNION 9th GENERATION MATRI

Assalamualaikum wrht.

Dengan berbesar hatinya ana memaklumkan kepada sahabat2 ana sekelas dari form1 smpai form 5.. atau form 1 sampai form3 dan juga yang tak sekelas...asalkan pernah bersekolah di matri batch 1999-2003.. kami ( beberapa orang AJK perancang ) akan menganjurkan satu reunion batch kita pada 31 JANUARY 2009 di SEKITAR BANGI . Antara aktiviti yang dirancangkan ialah taaruf, mesyuarat, games dan tukar2 hadiah. Akhir sekali yang penting ialah yurannya... RM 5.. sapa nak bayar lebih dialu-alukan...

Lama kita semua tak bersua wajah..didoakan agar Allah mempermudahkan proses pengaturan majlis ini dan juga diluangkan masa untuk semua yg terlibat hadir dan juga dipermudahkan perjalanan kita semua.

Untuk yang perlukan tempat jika hadir awal dan untuk urusan pengangkutan boleh contact Aishah Mohd Asri: 019-9769831

Dan sila confirmkan kehadiran pada Munzirah Uzir : 019-476 2775

Sila beri nama pada munzirah selewat2nya sebelum 22 january untuk kemudahan tempahan makanan, tempat,pengangkutan dan sebagainya.

" tiada ikatan yang lebih kuar dalam Ukhuwwah Islamiyyah selain ikatan cinta yang didasarkan pada aqidah Islam "

Wallahualam.

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum nawal, kita masukkan yuran RM5 & confirkan kehadiran selewat-lewatnya 22.1.09 untuk kemudahan penyediaan tempat, makanan & pengangkutan.-
'AISHAH ASRI

sisnurqudwah said...

asalammualaikum..nawal....ana nak join gak.. bestnyerr, alhamdulillah ada gak shbt2 yg sudi mengambil inisiatif untuk merapatkan kembali ukhwah kita yang dah lama terjalin..

Anonymous said...

Salam Nawal...

Ana copy n paste nt nye entry ni kat dalam aqzar...In case ada org tak tau nt nye blog... :)

Anti tak marahkan?Jgn risau ana tak plagirise..dah bubuh citation kat bawah skali... Hehe