Let's share yur kind words here... (" _ ")

Sunday, March 22, 2009

mEncari ideA..

Kerahan idea..
Oleh : Nawal bt Abd Kadir

Assalamualaikum. Sejak berkongsi gmbar syidah, terasa lama saya tidak berkongsi post baru atau gmbar terbaru. Sebenarnya begitu banyak aktiviti yang saya terlibat yang ingin dikongsikan disini. Cuma rentetan pelbagai aktiviti tidak mengizinkan saya mengadap labtop kesayangan ini.
Namun, setelah ada masa, gmabr dan cerita... saya pula seakan-akan kehilangan idea untuk memulakan bicara di ruangan digital-diary ini. Tersedarlah saya bahawa selama ini yang mengeluarkan idea bukan saya tapi Yang Maha Pencipta..kekadang kita terlupa perkara kecil ini. Saya hanya menulis apa yang terlintas dan idea itu tentunya daripada kuasa yang lebih besar sebenarnya. Maha Suci Allah. Maha Besar Allah. Maha Kuasa Allah. Allahu Rabbi...
Doakan saya mendapat idea dan ilham untuk terus berkongsi dengan anda. Diharapkan usaha saya bermanfaat untuk saya dan anda walaupun sedikit. Tegurlah saya andai saya melakukan kesilapan.

No comments: