Let's share yur kind words here... (" _ ")

Monday, December 15, 2008

Majlis Walimah Nabilah-Munaim

Melangkah ke alam baru
Oleh : Nawal Abd Kadir

Berikut merupakan detik2 yang dirakam pada hari perkahwinan sahabat saya Nabilah Bakri dengan suaminya Munaim Abd Halim di Kampung Tunjong, Beseri Perlis. Tarikhnya
11 Disember 2008.





kalau time kenduri ni..adalaa jugak ala2 reunion batch kan.. seronok dan meriah dapat jumpa kawan2 yang datang.. tapi untuk kenduri nabilah ni.. kitorang geng kg.tunjong dan sekitar perlis je dah cukup korum..hehe..ramai jgak yg tak hadir.. yelah masing2 ada yg jauh, dah walimah, praktikal, tak cuti dan sebagainya..tapi alhamdulillah.. the first wedding kg.tunjung berbalas kg.tunjung, atau lebih tepat, pengantin jiran...sangat meriah dan mencatat sejarah yg tersendiri. Ikuti kisah selanjutnya dalam siri 2... ada gambar lagi utk majlis jamuan sebelah munaim di dataran matri..( sejarah jugak ).



3 comments:

SyNabihah said...

Nak tengok gambar kak nab ngan munaim.. ehe.. ada x kak nawal?

syah93 said...

kak nab kwen..!!
Cdey2 tak dpt p.. Hi3..
Byk btol knduri y xleh p..
Kak ftimah msran pn xpi..
Huhu.. cdey2..
Tak aci kak nawal..!!
Hihi

ummu_ammar said...

anti ni asik tak ci kat kak nawal..huhu
allah izin kak nawal pun tak ley p banyak kenduri..