Let's share yur kind words here... (" _ ")

Friday, December 26, 2008

menyesal tak sudah...

Monolog_sendiri.
By : Me

Sedih. Menyesal.Marah.Kecewa.Geram.
entahlah..tak tahu nak describe perasaan skrang nih..
semuanya bermula dgn kesalahan sndiri
dan membawa kepada penyesalan
yang tak henti2..
dituduh tak tahu menghargai..
dilabel tak reti menjaga brg sndiri..
semuanya ku telan sendiri...
sakit di dalam..kucuba hapuskan sendiri..
Bukan aku tak cuba untuk lebih berhati2..
cuma kekadang kealpaan menguasai diri..
Mungkin ini suatu petunjuk dari ilahi..
supaya aku EXtrRa berhati2..
extra menghargai..
exTra menyayangi...
teguran illahi untuk aku memperbaiki diri..

Hari ini spec aku buat sekian kali 'broken' up by my little brother..
bukan takat patah..pecah berderai.
ditekan dek yaasir..
dia ingat backhoe dia kot..
huhu..
alamatnya rm bakal mengalir lagi..
mata pun rabun wat sementara ni..

Ya Rabbi..
ampunkan dosa-dosaku..
berikan aku kekuatan
utk berdepan dgn situasi tidak
dijangkakan ini dgn lebih
rasional dan bijak..

No comments: